søndag 31. oktober 2010

Nye loppefunn igjen :)


Hei igjen alle sammen.
Kommer kanskje ikke som noen bombe at jeg har vært
på loppemarked igjen i helgen. 2 stykker faktisk :)
Og jeg synes jeg var veldig heldig med funnene mine denne helgen også.
Tenkte jeg skulle vise dere hva jeg fant,
også kommer det bilder etterhvert når jeg får plassert og dandert litt :)


Endelig har jeg fått tak i en gammel ølkasse.
Synes denne var kjempefin. Fant også de to gamle flaskene oppi.


Tenk å pynte den til jul, med litt lys og kanskje noen små julestjerner....


Siden vi har kastet ut pelletsovnen på kjøkkenet,
var jeg på jakt etter noe nytt der.
Hadde egentlig lyst på et gammelt klaffebord, men fant ikke det, ennå :)
Men jeg fant denne kjempefine kommoden.
Synes den var kjempefin, men huff så tung.
Heldigvis så hadde de tralle, så jeg fikk den med meg til bilen.
Var lite med hjelpsomme folk på dette loppiset.

Fant også dette fine, gamle vitrineskapet. synes det var utrolig koselig.


Er veldig usikker på om jeg skal male det, er jo sjarmerende som det er også.
Hva synes dere?

En gammel teboks ble med hjem.

Og en liten emaljert blomsterpotte.

En gammel koselig ramme.




Fant også et bilde til av Harriet Backer.
Synes bildene hennes er utrolig koselige.
Trur nesten jeg har blitt en liten samler :)


To gamle bøker fra 1912 og 1914 ble fant jeg også.


Den ene er faktisk Asbjørnsen og Moe :)


Hehe, dette er kanskje det rareste loppekjøpet mitt.
Tanken var å male de hvite og pynte med noen bilder og sløyfebånd.
Men de er jo litt søte som de er også da.

Har fått fylt litt støsj i det lille skapet da. Ble det ikke koselig?

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. Oi, så mange flotte skatter!
    Jeg likte veldig godt skapet. Og selvfølgelig ølkassen, tror den kommer til å bli flott når den blir julepyntet.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett