mandag 4. oktober 2010

Lopper i blodet.

Siden oktoberutfordringen til NIB er "Lopper i blodet" så må jeg jo
bare komme med et bidrag. Jeg har jo vært så heldig med loppefunnene mine i høst.
Men det er jammen ikke lett å velge ut bare en godbit.
Men det måtte bare bli det gamle strykebrettet jeg fikk for 50kroner.
Jeg har lenge vært på utkikk etter et avlastningsbord som skulle stå på vaskerommet.
Og gleden ble stor da jeg kom over dette gamle strykebrettet.
Kan jo ikke få et avlastningsbord som sklir mer inn i omgivelsene på et vaskerom :)

Oppå strykebrettet har jeg pyntet med diverse andre loppefunn,
som passer inn på vaskerommet vårt.
Håper dere liker mitt bidrag i oktoberutfordringen :)
Klem fra Stine.

4 kommentarer:

  1. Hei
    Skrev noen ord i det gamle innlegget ditt om strykebrettet..
    Klem fra feskbloggeren Fruen

    SvarSlett
  2. Oi, det var flott, virkelig et funn! Og så nydelig pyntet, flere gamle skatter der.
    Fine bilder, lykke til!

    SvarSlett
  3. Helt genialt avlastningsbord å ha på vaskerommet ja. Fint! :)

    SvarSlett