søndag 27. mars 2011

Ny pynt på skjenken.


God kveld alle sammen!

På torsdag var jeg en liten tur innom bruktbutikken, igjen... :)
Klarer liksom ikke å holde meg unna :)




Jeg har lenge vært på utkikk etter bestikk som jeg kan ha til pynt i et norgesglass.
Men jeg har liksom ikke kommet over noe som jeg synes passet inn.
Helt til nå :)


 


Synes dette bestikket var så lekkert :)
Fikk tak i 6 gafler og 4 skjeer, så jeg får være på utkikk etter litt mere.
Men det ble jo så koselig på skjenken da :)




For en stund siden kjøpte jeg dette stettfatet, men det har liksom ikke fått noen plass, før nå.
Utrolig koselig fat, som ikke kostet mer enn 69,- kroner. 




På skjenken står også et av mine mange vinduer.
Foreløpig henger det kun et hjerte i hver rute, mens jeg venter på inspirasjon til noe nytt.




Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. lekker pynt du viser:) heldig du var med det bestikket! er utrolig hvor mye man kan pynte med enkle bruksgjenstander i et norgesglass:) jeg har teskjeer, slikkepott og kakespade i mine:)
    koselig ble det på sjenken din:)
    klem

    SvarSlett