mandag 1. november 2010

Noen stemningsbilder en mandags kveld.

Hei igjen alle sammen.
Tenkte jeg skulle vise dere noen stemningsbilder fra noen av vinduene våre i kveld.
Det har blitt så mye loppefunn i det siste :)
Må bare unnskylde at vinduene er forferdelig møkkete,
og at det er litt dårlig lys på bildene.
Vi kler om huset og det er stillas og murere utenfor,
så jeg har ikke prioritert å pusse vinduer ennå.
Håper de blir ferdig før adventstakene skal på plass,
så jeg får pusset vinduer da :)

Vinduet på vaskerommet vårt.
Det lille gangvinduet vårt.
Har ikke funnet noen lampe som har passet her før,
men endelig fant jeg denne kjempesøte lampa.

De ene kjøkkenvinduet vårt.
Endelig har jeg fått tak i en madonna som ikke kostet skjorta :)

Det andre kjøkkenvinduet vårt, med nye koselige lamper.



Vinduet i gangen har også fått en liten ansiktsløftning med ny lampe og gardiner fra Ikea.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Klem fra Stine :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar