søndag 22. august 2010

Diverse ting til salgs.

Har hatt en liten opprydning på boden og inne i skap, og har bestemt meg for å selge unna pynteting.
Det ble jo kjøpt inn endel demovarer når jeg solgte Perfect Home, men jeg kan jo ikke gjemme på alt. Da kan jeg jo ikke kjøpe inn noe nytt, hihi.
Derfor tenkte jeg at jeg skulle vise frem tingene her, i tilfelle noen er interessert i noe.

Milano lykt, nypris kr. 1198,- selges for kr. 600,-

Dette er den sorte Milano-lykten, men sotet glass.

Kjøkkenkos etasjefat selges for kr. 150,-
Solgt!

Kjøkkenkos Bolle i kurv, selges for kr. 150,-

Boston lykt, selges for kr. 150,-
Solgt!

Santiago lysestaker, 2 stk, selges for kr. 200,-




Mocca telysestake, selges for kr. 150,-




Kjøkkenkos kaffefilterholder, selges for kr. 100,-
Solgt!



3 stk telysestaker, selges for kr. 75,-
Solgt!





Symphony telysestaker selges for kr. 100,-





Symphony lykt, selges for kr. 200,-




Eller selges samlet for kr. 250,-




Noir ramme, selges for kr. 100,- Må henge, da støtten er litt "slapp".




Arbonne ramme, selges for kr. 100,- 10x15cm.





Kjøkkenkos serviettholder, selges for kr. 100,-




Stort hjerte for telys, selges for kr. 150,-
Solgt!





2 små hjerter for telys, selges for kr. 200,-
Solgt!




Eller samlet for kr. 300,-
Solgt!




Har også en Austin figur som skal selges. Perfekt gave til en golfspiller :)
Nypris er ca. 1800,- Selges for kr. 500,-

Det er dette jeg fant foreløpig, kan hende det kommer noe mer etter hvert.
Har du noe spørsmål, så er det bare å spørre.
Klem fra Stine.

7 kommentarer:

  1. Hei Stine! ;-)

    Kjempefine bilder, du er en kreativ sjel med interiør ;o) Her hadde nok gubben sagt stopp for lengst om jeg dro gamle vinduer inn i stua hehe. Men det er jo veldig fint da! ;o) Syns du får til mye! Litt insp er alltid bra- hadde vært supert om du kunne legge ut litt mer info om møbler du kjøper, hva du gir for det og feks hvordan maling du bruker osv. Eller andre tips! Har et furubord jeg skal male nå men kommer aldri i gang- syns prosessen,pusse,grunne,male osv er skikkelig kjedelig! ;o) hehe.
    Kan du ta noen mer "helthet" bilder, får liksom så lite inntrykk av møbelet/tingene når man kun ser det og en vegg. Får ikke noe inntrykk av hvordan du har satt sammen rommet. Trenger litt ideer på det området også jeg ;o) Her har det en tendens til å bli koselig i en krok, og thats it hehe......;o)

    Supert at du blogger!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei Tonje.
    Tusen takk for koselig kommentarer og tips. Skal legge ut et innlegg om kjøkkenet og spisestuen etterpå, så får du se hvordan vi har det der. Resten kommer etterhvert som det blir ryddig der :)
    Nå har jeg også opprettet en side på Facebook som heter Stines Landstil, der kommer jeg til å legge ut litt småtterier innimellom. Er litt raskere å oppdatere der, enn å lage et innlegg her synes jeg :)
    Skal huske på å legge ut litt mer om tingene jeg kjøper og hva jeg gjør for noe med de. Er ikke så glad i å pusse og styre så mye jeg heller. Så jeg grunner med heftgrunn, og maler 3 strøk med Lady interiør 40, som er vannbasert maling. Er så kjekt, for den er overmalbar etter 4 timer, så er man ivrig i helgen, så kan man rekke 3 strøk på en dag :)også pusser jeg litt med sandpapir der jeg vil ha slitte områder, som på hjørner osv.
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  3. Hei:)lurer på om du har fått solgt det etasjefatet og den bollen med netting utenpå.kunne godt ha tenkt meg dem hvis du fortsatt har dem?har du noen mulighet for å få sendt dem?

    SvarSlett
  4. Hei

    Jeg kunne godt tenkt meg boston lykta, har en fra før, men kjekt med en til ikke sant;-)Også tenkte jeg på de tre telyse stakene til 75 kr.

    Håper du har de da...

    Jeg har ikke blogg, har ikke mot til det... Men kan du ikke svare meg på heidi-br@hotmail.com

    Mvh
    Heidi

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg kunne ha tenkt meg å kjøpe Santiago lysestaker 2 stk.=200,-
    Mocca Te lysestake 1 stk=150,-
    og 2små og 1 stort hjerte=300,-

    Hilsen Line Lita

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Jeg kunne tenkt meg å kjøpt det du har igjen av kjøkkenkos serien.
    Mvh MOnica Fjellvang.Er på facebook
    (trymsmamma75@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Du har ikke de høye lysestakene fra symphony:)?

    SvarSlett