onsdag 27. oktober 2010

Hjertekrans og vindusfrisè.

God kveld alle sammen :)
Må bare vise dere noen nye ting i heimen :)
Jeg har lenge vært på jakt etter noe å ha på veggen bak tv,
men har ikke funnet noe som har passet. Før nå :)
En venninne har laget denne superfine hjertekransen til meg.

Synes den passet så utrolig fint over tv'en. Tenk så mye fint jeg kan pynte den med da :)

Nå gjenstår det bare å finne noe å ha på hver side som passer...

Og i posten i dag kom endelig vindusfrisèen jeg hadde bestilt.
Syntes de er så utrolig fine.
Jeg har ikke noe vindu som den passer i, så min blir liggende på spisestuebordet :)

Vi har et spisestuebord som er 110cm bredt,
og da passser det veldig fint å ha denne liggende på midten som en duk/bordskåner.
Blir så kjekt å slippe å ta frem alle kjeleunderlagene.

Akkurat passe slitt til å passe inn i stilen hos meg.
Må også vise dere den fine emaljekjelen jeg fikk tak i i en bruktbutikk.
Har kjørt forbi butikken i fjorten dager, hatt to bomturer, hvor butikken var stengt.
Men den ble da min til slutt, heldigvis :))



Synes grønnfargen på lokket og hanken er så herlig.
Er et lite merke i emaljen på lokket,
men jeg synes det ikke gjør noe, den er jo et bruktfunn.



Var nok ikke det billigste bruktkjøpet mitt, måtte gi 200,- for den,
men er den ikke fin da? ;)

I morgen blir det en ny tur i bruktbutikken, så får vi se om jeg finner noen flere skatter.
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.
Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. Nydelig hjertekrans du har fått, så snill venninne du har!;))
    Likte veldig godt den kannen din, har noen fat i samme grønne farge, flott!
    Ellers må jeg si at vindusfriseen er lakker på bordet også!♥
    Koselig at du fant veien til meg så fant jeg deg ;)
    Så du skal på bloggtreff i Drammen, da ses vi der. Koselig!!♥
    Nyt av dagen og helgen ;))
    Klem Anki

    SvarSlett