onsdag 18. august 2010

Skoddene mine :)





Hei igjen :)
Fortsetter like gjerne med et innlegg til jeg, når jeg først er så godt i gang.

På det gamle, stygge huset vårt så henger det 7 skodder som jeg så gjerne skulle hatt ned, og inn i huset. Men ting tar litt tid, og siden jeg ikke liker meg i høyden, så sitter jeg pent og venter, og venter, og venter.....
Men så, en dag i ferien kom jeg over 16 skodder som skulle gis bort. Gjett om jeg ble glad :)
De er riktignok ikke gamle og franske, men det er jo ihvertfall skodder :)

Så nå har jeg da begynt på den utakknemlige jobben å male skodder....

Her er en som har sluppet unna malepenselen ennå :)

Har malt en liten hvit en, men vet ikke helt hvor jeg skal ha den ennå.
Mulig jeg skrur opp noen små knagger eller spiker på den, og henger den på soverommet
som et smykkestativ.

En liten isblå skodde har fått plass bak den lille dukkesengen. Der har forresten blomstene flyttet ut, og blitt erstattet av dette koselige teppe fra Home & Cottage.

Også har den lengste skodden fått plass ved siden av peisen. Det ble så koselig å få noe som pyntet litt på den store triste brannmuren.


Her endte den siste skodden som er ferdigmalt. Vet ikke helt om den skal stå der, men i mangel på en annen lur ide, så står den ihvertfall ikke i veien der :)
Men tilbake til malejobben. DET var utrolig kjedelig å male... Også jeg som har så mange andre planer med disse skoddene :) Skal blandt annet male 3 skodder og hengsle de sammen, så de blir et lite skjermbrett som veslesnuppa skal få på rommet sitt :) Men når det skal gjøres så trur jeg at jeg skal prøve å spraymale de, for da må jeg jo virkelig komme inni alle kriker og kroker :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.
Klem fra Stine :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar