onsdag 18. august 2010

Lenge siden sist nå.

Hei igjen alle sammen.
Beklager at det har gått noen uker siden siste innlegg.
Tiden har liksom ikke strukket til. Siste uka av ferien ble det litt småturer med ungene.
De to eldste hadde vært to uker på ferie hos faren sin, så det var godt å få de hjem igjen.
Da ble det noen småturer rundt omkring.
Men jeg har også hatt mine små interiørprosjekter å pusle med.
Jeg har lenge ønsket meg et skatoll under trappa i gangen, men jeg har liksom ikke funnet noen som jeg likte.
Men så en dag på finn.no sto drømmeskatollet.
Hadde litt problemer med å få hentet det, for varebilen vår var opptatt. Så litt desperat, ringer jeg til pappa og spør om hengeren hans var tilgjengelig. Joda, mamma og pappa er på ferie, så hengeren sto i garasjen. Jeg får med meg ei venninne og vi putter de minste barna i bilen, og kjører.
Eneste problemet var at jeg kun har kjørt med henger to ganger, og kan ikke rygge med henger.
Men skatollet skulle bli mitt, så jeg hadde ikke noe valg :)
Ferden gikk da til Oslo, og det første Gps'en gjorde etter at jeg svingte av Ring 3 på Smestad var å sende meg inn i en blindvei :(
Litt panikk fikk jeg vel, men jeg klarte faktisk å snu. Gjett om jeg var stolt når vi endelig fant frem, og skatollet var lastet opp på hengeren :))


Synes det var så fint med de buede benene, og utskjæringene.


Dette skal nok få beholde sin opprinnelige farge. Har ikke hjerte til å male det :)







Inni er det masse små søte rom, til å ha ting og tang i.


På de små skuffene er det også blomstermotiv.

Eierne av skatollet skulle også kvitte seg med noen andre ting.
Bla denne hatteesken fra 1899. Vet ikke helt hva jeg skal med den ennå,
men er jo kjekt å ha :)
Foreløpig har den fått plass under skatollet.


Også ble dette koselige lille melkespannet med meg hjem :)
Det kommer det nok en blomst oppi etterhvert, hvis jeg ikke finner på noe annet lurt :)
Klem fra Stine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar