mandag 19. juli 2010

God kveld alle sammen.

Nå har jeg endelig satt meg ned i sofaen og slapper av litt.
I dag har jeg, lille snuppa og ei venninne vært en tur i Drøbak.
Vi har alltid en årlig sommertur dit, det er jo bare så koselig der.
Forventningene var høye, siden butikkene i fjor hadde så mye lekkert. Så i år ble vi rett og slett litt skuffet. Den ene favorittbutikken vår var nedlagt, og de andre butikkene hadde ikke det utvalget se hadde før.
Men selvfølgelig fant jeg noen små skatter da :)
Bilder kommer i morgen, i kveld har jeg prioritert å male et nytt strøk på benken og et par hyller. Et strøk til i morgen så er de ferdige. Gleder meg :)
På vei hjemover kjørte vi innom Nitsirkna i Lier. Og den butikken svikter aldri :))
De har bare så mye lekkert. Og nå fikk jeg endelig kjøpt den telys-lysekronen som jeg har siklet på så lenge. Nå måtte jeg bare kjøpe den, for det var bare to igjen.. Den er bare så fin :) Kommer bilde av den i morgen også.
Nå skal jeg sette meg ned med en interiørbok, og se om jeg får litt mer inspirasjon :)
Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!
Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar