tirsdag 13. juli 2010

Diverse interiør

For noen år siden var jeg Perfect Home forhandler, og det resulterte i at
jeg kjøpte inn mye av produktene, for å vise frem. Men etter å ha pakket de opp,
og ned, og opp og ned igjen utallige ganger, så begynner man å bli mektig lei
av de. Og da er det kjekt med litt maling.



Bestikkofferten har fått nytt liv. Jeg malte den hvit, og nå står den på
sjenken i gangen. Der har vi skrivesaker, tape, osv, så vi har alt lett
tilgjengelig. Kjekt!



Noen av lysestakene mine fra Partylite.




Den store speilen er også fra Perfect Home. Vurderer å male den
hvit, men klarer ikke å bestemme meg. Så den forblir brun
en stund til.




Det ene kjøkkenvinduet vårt. Her skal det bli forandring i sommer.
Har bestemt meg for å henge opp en hvit kappe, for å gjøre det litt koseligere.
Også skal jeg ha en hylle over lista, med plass til litt mere pynt :)



Komfyrtoppen vår. Her lages maten vår :)



Nærbilde av hyllen bak komfyrtoppen.

Det andre kjøkkenvinduet vårt. Bilde ble litt mørkt, men får
ta et nytt når det ikke er så fint vær ute :)
Noen andre av Partylite lysestakene mine.
Som dere sikkert skjønner, så er jeg nå forhandler for
Partylite.



Skjenken vår.


En annen del av spisestuen, med bamsen min, som snart er 37 år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar