søndag 10. april 2011

Nye lopper og bruktfunn.


God kveld alle sammen!

I går var det klart for årets første loppemarked, endelig.
Forventningene var store,
og jammen fant jeg ikke litt av hvert som fikk være med hjem :)




Denne fine kurven, med fire glass oppi, fikk jeg for kr. 10,-
Tenkte jeg skulle bruke den til blomster,
men er sikkert koselig med telys i også.




Denne fine glasskrukken fant jeg også.
Ikke så lett å se motivet, men det er med Fransk Lilje på.




Gleden var stor når jeg fant denne hylla.
Den skal males hvit etterhvert.




Og gleden ble ennå større, når jeg fant denne flotte tallerkenhylla.
Den var bare så fin.
Betalte gladelig 200,- for den :)




Som dere ser, så henger den på veggen alt, umalt.
Grunnen er at vi skal feire bursdag på lørdag, og jeg rekker ikke å male den før selskapet.
Så da får jeg ta den ned igjen i påsken, og male den hvit.




Og så var jeg så heldig å få 2 flotte skap av en venninne. Jippi :)
Synes de var så utrolig fine.
Så nå har jeg ommøblert halve huset for å få plass til de.




Men det var verdt strevet. De er bare så fine.
Kommer nok til å bli hvite etterhvert de også tenker jeg.




På loppemarkedet fant jeg også denne lille evighetskalenderen.
Synes den var så søt :)



Og en liten vekkerklokke.




En liten taburett fikk også bli med hjem.
Litt for grønn etter min smak, så denne blir nok hvit etterhvert.
Sukk, nå har jeg mye å male. Men det blir jo så moro når det blir ferdig da :)




Også fant jeg 12 glassbrikker i sølvplett.
De blir kjempefine å bruke som lysestaker, når man skal dekke til selskap.


Det var en liten titt på helgens funn.
Kommer nok noen flere bilder etterhvert, fant litt til jeg :)


Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. Utrolig masse flott du fant på loppemarkedet - kjempegøy! Fant også en del på loppemarked i helgen, men dessverre ingen møbler.
    Ha en fin dag :o)

    Mona

    SvarSlett