mandag 27. september 2010

Søndagens loppefunn.

God kveld alle sammen!


Jeg var en liten tur i Oslo i går, og på vei hjemover fant jeg jammen et loppemarked.
Og da ble det noen skatter med hjem da :)



Ble kjempeglad når jeg fant denne fine stolen, og fikk den for 50 kr.




Synes det var så utrolig stilig fasong på den.
Etterpå når jeg tittet inn på auksjonsrommet, så sto akkurat maken stol der,
som skulle auksjoneres bort.
Hun dama som sto der ble litt rar når jeg sa at jeg kjøpte akkurat
maken stol i rommet ved siden av for 50 kr. Hihi.




Fant jammen meg en stol til jeg.
Den var lysere i fargen, og hadde ikke så mye utskjæringer.




Men den hadde den samme stilige fasongen,
så da passer de jo sammen likevel, når jeg får malt de.




Dette koselige bildet fant jeg også. Det skal lille snuppa få ha på rommet sitt.





Fant også to fine emaljeboller.





Gleder meg til å pynte med dem :)





Denne herlige emalje kjelen/formen fikk jeg for 10 kroner.
Den var bare så søt da.





Så er det bare å finne på noe fint å bruke den til. Noen som har noen tips kanskje?







Fant også et par søte mugger. Denne lyseblå og hvite...




.... og en med koselig blomstermotiv.

Har jammen hatt flaks med loppefunnene mine i høst.
Men nå er det nesten godt det er noen uker til neste loppis,
det begynner å hope seg litt opp med ting som skal ordnes og plasseres.
Men det er jo nesten et luksusproblem, hihi.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)


Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. Stolene var knallflotte. Et kupp!!! Skjønner godt at hun damen ble rar når du hadde fått den for 50 kr hehe... Jepp, kjempekupp!!:)

    SvarSlett