torsdag 15. juli 2010

Nye prosjekter som ikke er igangsatt.

Denne gamle rammen fra Perfect Home skal få et par strøk av favorittfargen min, en slags
grønnturkis farge. Håper og trur at det kommer til å bli fint :)


Har også dette fotoskrinet fra Perfect Home. Har hatt det et par år nå, men
har aldri blitt helt fornøyd med det. Derfor tror jeg det kommer til å bli hvitt
etterhvert, så får vi se om det får et annet bruksområde.


På loppemarked i vår fant jeg denne gamle fine gyngestolen. Har ikke helt bestemt meg for om den skal males. Synes jo den er litt fin som den er også. Noen som har noen meninger?



Også var det kjøkkenvinduet mitt da, som skal få et ansiktsløft :o)
Her skal det komme hylle over, og gardinkappe. Har også lyst til å spraymale
lampene som står i vinduet.




Dette bordet er kjøpt på Fretex for et par år siden, det kommer nok også
til å skifte farge snart :)




Og på gies bort på finn.no fikk jeg tak i 2 stoler og bord til veslesnuppa.
Dette blir nok hvitt og skal stå på rommet hennes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar