mandag 12. juli 2010

Noen av mine tidligere prosjekter.

I fjor høst var jeg på mitt første loppemarked på mange, mange år. Det var
Da jeg ble litt hekta :)

Der fikk jeg tak i noen små skatter, som jeg er kjempefornøyd med :)




Denne herlige lille dukkesengen klarte jeg ikke å motstå. Mannen som solgte
meg den, hadde nok solgt sånne små skatter før, for den var ikke akkurat billig.

Men så fin da :)



Fikk også handlet med meg et settebord.




Og en liten kommode.



Helt til slutt fant jeg denne gamle kassen. Den har fått plass på
kjøkkenet, så har vi et sted å sette tomflaskene.



Og her er de ferdige resultatene:





Det ene bordet mangler på bildet, for jeg satte de ikke sammen på en
god stund, så jeg var helt sikker på at de ikke klistret seg sammen når de
var nymalt.



Dukkesengen endte ikke på rommet til lille jenta vår, den ble
et koselig blomsterbord i stua :)



Den lille kommoden ble kjempesøt. Den har også fått plass i stua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar