tirsdag 13. juli 2010

Noen flere lopper og bruktfunn :)

Her er noen flere av interiørprosjektene mine. Noe er ferdig, og noe tar litt lengre tid....



Nattbordene fant jeg på loppis, men de står fortsatt i gangen og venter
på å komme inn på soverommet. Har noen prosjekter på gang der også,
men da trengs det en kraftig opprydning til, så da venter vi litt med det :)



Dette koselige lille skapet fant jeg også på loppemarked.
Akkurat nå står det i gangen, men det må etterhvert vike for
en liten slagbenk. Så da kommer det nok opp på soverommet,
og blir et lite sminkebord.



Min kjære nabo ringte meg en dag før ferien, og lurte på om jeg
ville ha et gammel sybord. Jeg takket selvfølgelig ikke nei til det :)
Det står nå i gangen ferdig grunnet, og venter på mer maling.
Og så må jeg ut og kjøpe en hvit blondekappe, til å ha under. Når det
er ferdig, skal jeg bruke det som smykkeskrin. Oppi er det mange store
fine rom, så jeg skal endelig få orden på smykkene mine. I skuffen under
(bak kappen) skal jeg ha belter og skjerfene mine.



Denne lille søte tallerkenhyllen fikk jeg for 20 kr. på loppemarked.
Ønsker meg en større etterhvert, men synes denne var liten og søt,
og passet inn under speilen.

Speilhyllen er fra Perfect Home, og var brun en gang i tiden.

Dette brune skapet er fra baderomsinnredningen vår. Vi hadde et
til overs, så jeg tok det med ned i spisestuen. Den brune rammen
på veggen har også fått nytt liv :)

Skapet ble malt hvitt og jeg kjøpte nye knotter.
Nå står det på kjøkkenet, og jeg ble veldig fornøyd med det.
Rammen har blitt hvit, og står nå på benken, med oppskrifter i.

Dette entremøbelet fant jeg på finn.no
Det står foreløpig under trappen. Vet ikke om jeg er helt
fornøyd med det egentlig, men vi får ha det til jeg finner på
noe annet lurt :)



Fant også en liten koselig skrivepult til snuppa mi.
Den står nå i gangen, ferdig grunnet, og venter på at arbeidslysten
skal komme. Den var noe herk å male, så liten og masse kriker og
kroker, men jeg håper og tror at den blir fin tilslutt :)

Har også vært så heldig å få tak i to gamle pinnestoler.
Har ikke bestemt meg ennå om jeg skal male de, synes de er
litt fine som de er også, så jeg får se det an litt.



Dette gamle nattbordet har jeg arvet av min onkel.
Nå er det ikke nattbord lenger, det har fått plass i stua mi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar