tirsdag 3. juli 2012

To gamle skap ble til ett stort.

Hei igjen og god sommer :)

I fjor var jeg så heldig å få to skap av en venninne. Og gleden var stor :)
De ble jo selvfølgelig malt hvite og jeg var veldig fornøyd.


Men de var såpass store, at de ble stående i hver sin ende av stuen.


Og drømmen om et stort, flott skap til spisestuen kvernet ennå bak i hodet.
Og når de små, grå får grublet lenge nok, så er de utrolig gode å ha :)
Ideen nå var å ta av skapdørene på det høye skapet. Male hvitt inne i skapet, og ta av benene.
Og sette det oppå skjenken.... Ville planen fungere tru...

Stakkars de to eldste barna som måtte hjelpe til, trudde nok at jeg hadde blitt helt rar. 
Men snille som de er, 
så hjalp de til. Og det ble jo bare så bra!! :))


 Endelig har jeg fått et stort fint skap i spisestua.


Og litt flere hyller til pynt ;) 


Men man merker jammen at man tar av noen skapdører. Plutselig har man masse rot som må fylles inn i andre skap :) Men det er jo godt med en opprydning innimellom da :)


Det er så gøy å se at de rare ideene man får, faktisk fungerer i praksis :)
(så jeg kan bevise at jeg ikke er helt gal :)

Ha en fortsatt fin tirsdag !

Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar