tirsdag 20. juli 2010

Hei igjen.

Her kommer noen bilder av hva jeg har bedrevet tiden med de siste ukene. Har hatt endel oppussingsprosjekter på gang. Og nå har jeg endelig blitt ferdig med noen av de :)



Denne benken fant jeg på finn.no. Den skulle gis bort, og da var ikke jeg vanskelig å be :)
Har lenge ønsket meg en sånn en i gangen. Men den måtte ikke være for lang heller.



Som dere ser så trengte den litt maling og et nytt trekk :)


Etter endel timer sittende på gulvet med malekosten, ser dere her resultatet.


Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Benken ble malt hvit. Trekket fant jeg på Sparkjøp,
det har nesten samme farge som veggen i gangen, så da passet den fint inn.

Har litt lyst på striestoff på den etterhvert, så det kommer nok på når jeg får tak i det. Er jo så enkelt når det bare skal stiftes på :) Kan bytte trekk ofte da :)


Nå har jeg endelig tatt mot til meg og malt de 2 rammehyllene mine fra Perfect Home også.
Og det ble veldig bra. Nå passet den turkisgrønne rammen bedre inn også.



Det er helt utrolig hvor stor forandring det blir når man maler mørke ting lyst.
Jeg har en sånn hylle til stående på boden. Må nok finne en plass til den også og male den :)
Denne telys-lysekronen kjøpte jeg på Nitsirkna i Lierbyen. Den har jeg hatt lyst på så lenge, og nå fikk den endelig bli med meg hjem. Og jeg er kjempefornøyd. Vi har en trapp ned i kjelleren fra stue, som er gjemt bak en "halv vegg". Jeg har lenge øsnket meg lys over den veggen. Nå har jeg hengt lysekronen der, og det ble utrolig koselig :)
Her kommer nok et offer for favorittfargen min :)
Nå er fotoskrinet ferdig malt også. Hadde ikke noe bilde som passet på lokket, så jeg lånte et fra Lev landlig. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke det til ennå, men er inne på tanken om jeg skal bruke det som et skrin til oppskriftene mine. Forslag mottas med takk :)



Har forandret litt på pynten på skjenken vår i dag også.

Og så må jeg se å få spist opp bringebærdropsen i det brune kremmerhuset snart :)
Fargen på disse rosene var bare så herlig, at jeg måtte kjøpe med meg en pakke hjem.

Et lite bilde av tørkerullholderen min.
For noen uker siden satt jeg og kikket på finn.no igjen... og kom over denne fine sjenken.
Og det beste av alt, jeg trengte ikke å male den :)

Den passet så godt inn i gangen hos oss. Har tatt litt tid å få lagt ut bilde av den, for jeg sitter nemlig på gulvet foran den og maler tingene mine. Så i det siste har det alltid stått et eller annet halvferdig foran den :)
Er ikke helt ferdig med pynten oppå den da. Lysestakene til høyre skal ut på verandaen etter hvert, når jeg finner noe annet som passer der.

Så dete har jeg puslet med de siste ukene . Det er jo så moro når man er ferdig, og ser der endelige resultatet :)
Da er det vel kvelden på meg tenker jeg.
Ha en riktig fin kveld alle sammen.
Klem fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar