fredag 12. november 2010

Svibler og tallerkenhylle.

Hei igjen alle sammen.

Lenge siden det har kommet noe innlegg fra meg nå, så nå var det på tide :)
Var i butikken her om dagen, og var så heldig og fant avskårede Svibler. Jippi :)
Visste ikke at man fikk kjøpt det engang jeg .


Det lukter jo bare så godt. En liten bukett på kjøkkenet, lukter over hele 1. etasje.



Synes de er utrolig fine.
Men når man har de med løken på, så står de jo ikke akkurat fint i potta si, litt skeiv,
og i fare for å tippe.
 Men nå vet jeg bedre, når de begynner å vokse ut av fason, skal de klippes og få stå i vase,
 så får man jo gleden av de mye lenger også.



I gangen har jeg hatt en tallerkenhylla som har hatt et ganske stusselig innhold.
Derfor har dere ikke fått se noen bilder av den....før nå.

Fikk telefon av en venninne som hadde arvet endel tinn-tallerkner som hun ikke skulle ha,
og hun lurte på on jeg hadde bruk for de.
Og sånt sier man jo selvsagt ikke nei takk til.
Fikk også to hvite og blå tallerkener.


Ble det ikke fint?
Jeg er superfornøyd. Ble så ryddig og pent. ( I den andre tallerkenhylla mi er det nemlig lett blanding ;)


Var jo så fint å bryte av med de to hvite og blå tallerknene.


Til slutt vil jeg gjerne sende en takk til alle de nye som vil følge bloggen min. Kjempekoselig.
 Og tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen :)

Ha en fortsatt fin fredag alle sammen.

Klem fra Stine.

1 kommentar:

  1. Svibler er herlig, og det var kos å se at du har de i alle farger. Hmm.. Kanskje de har fått de inn i blomsterbutikken? Må sjekkes ut. Takk for tips! :)

    Så moro å ha "arvet" de flotte tallerknene! Heldige du. :)

    Stor klem fra Huldra i vinterværet

    SvarSlett