mandag 11. oktober 2010

Helgens lopper.


God kveld alle sammen.

Da har det vært helg igjen, og jammen har ikke jeg dumpet innom et nytt loppis :)
Blir mange loppeinnlegg hos meg nå,
men hva skal man gjøre når man finner så mye fint da, hihi.




I helgen kom jeg over denne flotte kjøkkenvekten.




Nå må jeg bare få tak i noen gamle lodd, og finne noe fint å ha oppi vekten.




Godt brukt, og veldig slitt, men jeg synes den var sjarmerende.



Fant også to fine mandelkværner. Den ene var veldig stor.
Har ikke sett noen i den størrelsen før.
Lille snuppa skal få en av de små jeg har til kjøkkenet sitt.




Har plutselig fått en slags samlemani på hjulvisper :)
Er jo litt moro når man finner fllere forskjellige typer da.
Lurer på om de skal få henge under tallerkenhylla mi.




Lille snuppa har også fått noen nye kjøkkenting, til og med en hjulvisp :)





Fant også to gamle drikkeflasker. Klarte ikke å la de ligge igjen.
Tenker de skal få henge i trappegangen etterhvert.



Dette skapet skal bli en del av kjøkkenet på rommet til lille snuppa.
Hun har et Ikea-kjøkken, men jeg har en plan om å utvide det litt.





Og så da, dagens beste loppefunn. Ble så glad når jeg så dette bordet.
Og fikk det for en hundrelapp bare :))





Har lenge ønsket meg et sånt klaffebord.





Men jeg har ikke sett et med en klaff og to skuffer før.
Synes det var kjempekoselig.








Skuffene og bordplaten er malt i en svak, svak grønnfarge.
Kommer nok til å male noen stoler i samme farge, for den var utrolig fin.




Bordet har fått plass under det lille skapet i stua.
Det ble jo så koselig,
og det passet mye bedre inn enn den lille hylla som sto der før.







Det grønne vinduet mitt fikk akkurat plass under bordet.
Da kan det få stå der til jeg finner på noe lurt med det :)




Ble det ikke koselig da? :)





Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Klem fra Stine.

2 kommentarer:

  1. åhh kjenner jeg håper på større leilighet når jeg ser alle skattene du har fått med deg hjemm her :)

    Lykke til med vidre loppis-kupp utover høsten

    SvarSlett
  2. Nydelige lopper du har funnet i det siste!! Heia for gjenbruk.
    Blir gjerne en del loppeinnlegg fra oss bloggere i disse tider, men det gjør ikke meg noe. Jo mer jo bedre ;)

    Ønsker deg en flott uke! Klem Madelén

    SvarSlett