lørdag 11. september 2010

Nå også på facebook :)

Hei igjen!
En stund siden det har kommet noen innlegg fra meg nå.
Det har vært litt hektisk, som vanlig, med jobb, unger, hus og loppemarked :)
Også strir jeg litt med å få lastet opp bilder her. Derfor har jeg også laget en side på Facebook, som heter Stines Landstil. Håper vi sees der også. Den blir nok litt oftere oppdatert med småting.
Har lyst til å vise dere et av loppe- og bruktfunnene mine den siste uken.
På loppemarkedet fant jeg dette koselige veggskapet. Ferdig malt til og med.
Var verdt 50 kroner det :)
Og på vei hjem var jeg innom en bruktbutikk, og fant denne søte hyllen.
Da måtte speilet ut på boden gitt :)



Synes det ble mye koseligere sånn. Nå må jeg bare finne på noe lurt med vinduet og skodden som står innerst. Og kanskje henge en liten knaggrekke under skapet :)
Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen.
Klem fra Stine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar