torsdag 19. august 2010

Nytt vindu

Hei igjen.


Nå kommer det mange innlegg fra meg,

må passe på nå som jeg liksom har fått ånden over meg :)


I ferien var jeg ennå en tur i Tønsberg. Og da kom jeg over dette fine vinduet,

med hønsenetting i. Hadde tenkt å lage et sånt et jeg, men så kjekt å få det ferdig da :)




Synes det var ekstra fint med den buen på toppen.





Nå henger det i stua, ved siden av den isblå rammen, som så så ensom ut der den hang alene.





Er jo så koselig å henge litt sånn småpynt på hønsenettingen.





Og den var sånn akkurat passe slitt, så jeg slapp å gjøre noe med den :)







Da ble det endelig litt koselig i den delen av stua også :)




Ha en fortsatt fin kveld.


Klem fra Stine.




1 kommentar:

  1. Hei Stine :) Så morro da :)
    Kjempefin ide det med vinduet, du er så flink :)
    Klem Linda.

    SvarSlett